articles_img

מערכת לטלמרקטינג - כל המידע הרלוונטי

מערכת לטלמרקטינג - כל המידע הרלוונטי

כדי שתוכלו להבין על הצד הטוב ביותר מה זה מערכת לטלמרקטינג, ראשית עליכם להבין מה אומר המושג
טלמרקטינג. כאשר אנו מדברים על טלמרקטינג אנחנו למעשה מדברים על שיחות טלפוניות אשר מסייעות
לתהליכי מכירה. גם תיאום של פגישה פרונטלית על ידי שיחת טלפון נחשב לטלמרקטינג.
תחום הטלמרקטינג הוא תחום רחב מאוד אשר דורש השקעה של משאבים רבים, זמן רב וכוח אדם. כיום
בזכות התפתחותה של הטכנולוגיה אנחנו יכולים לעשות שימוש במערכת לטלמרקטינג אשר הופכת את כל
נושא הטלמרקטינג לקל, פשוט ויעיל הרבה יותר.
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע למערכות טלמרקטינג.

מערכת לטלמרקטינג - על מה אנחנו מדברים?

מערכת טלמרקטינג היא מערכת המשמשת לניהול מלא ומקיף של כל מערך טלמרקטינג בעסק. חלק
מהפעולות השונות אותן מערכת לטלמרקטינג יכולה לבצע הן: קליטה של לקוחות פוטנציאלים על ידי שימוש
בקבצים, ניהול יעיל ונוח של מאגרי טלפונים לטלמרקטינג, ניהול מקיף של תסריטי שיחות, מערכת חכמה
שיודעת לבצע הקצאות למוקדנים, יומני עבודה לעובדים בעסק ועוד.
למעשה מערכת לטלמרקטינג מהווה פתרון מקיף ויעיל במיוחד לכל בית עסק.

מערכת לטלמרקטינג - ניהול של מאגר הלקוחות בעסק

מאגר הלקוחות של כל בית עסק הוא אחד הנכסים החשובים ביותר שלו, כמו כן שימוש מדויק ונכון במאגר
הלקוחות של העסק מהווה את הבסיס לפעילויות טלמרקטינג מוצלחות.
כדי ליצור קמפיין טלמרקטינג איכותי ומוצלח יש להתבסס על הקצאה של לקוחות מתאימים לאותו קמפיין,
במהלך הקצאת הלקוחות לקמפיין יש להתייחס להיסטוריה של כל אחד מהלקוחות בחברה.
באמצעות שימוש במערכת לטלמרקטינג אתם תוכלו להשוות בין נתונים שונים ולאתר לקוחות בהתאם לכל
נתון אשר קיים בתוכנה, תוכלו לאתר לקוחות לפי נתונים דמוגרפיים כמו למשל: אזור המגורים של הלקוח, מין
הלקוח, גילו של הלקוח ועוד. תוכלו לאתר לקוחות לפי נתונים של מכירות קודמות כמו למשל: המוצרים שרכשו
הלקוחות, התאריכים בהם רכשו את המוצרים, סכומי הרכישה של הלקוחות וכן הלאה. כמו כן יש אפשרות
לאתר לקוחות במערכת טלמרקטינג לפי נתוני התקשרות קודמים של הלקוח.

מערכת לטלמרקטינג - טלמרקטינג לשיחות נכנסות

הודות לשימוש במערכת לטלמרקטינג אתם תוכלו לקבל שיחות נכנסות ולזהות לקוחות שכבר קיימים בעסק
בהתאם לנתונים שהתקבלו בשיחה, בנוסף על כך ניתן להשתמש במערכת טלמרקטינג כדי להעלות את
כרטיס הלקוח בהתאם למספר הטלפון שמגיע מהמרכזיה.
במידה ואתם בעלי עסק, אתם יכולים להעניק לטלפנים שלכם גישה להיסטוריית הפעילות אל מול הלקוח איתו
הם מדברים, או לחלק מסוים מהיסטוריית הפעילות של הלקוח, באופן הזה הטלפנים יגדילו את הסיכויים
שלהם לבצע מכירות דרך שיחות הטלפון שהם מבצעים.
כמו כן, המערכת יודעת להתאים לכל לקוח את תסריט השיחה האידיאלי עבורו בהתבסס על שיחות קודמות
ונתונים קודמים.

מערכת הטלמרקטינג של Biz1 - כל השירותים תחת קורת גג אחת

מערכת הטלמרקטינג של חברת Biz1 מספקת פתרון מלא ומותאם באופן אישי לכל לקוח וכל בית עסק.
באמצעות שימוש במערכת הטלמרקטינג של Biz1 אתם תוכלו לנהל את כל מערך הטלמרקטינג של העסק
שלכם בצורה מקיפה ושקופה - ניהול מערך שירות הלקוחות, ניהול נציגי המכירות בעסק, ניהול יומן אישי
שלכם ושל כל עובד בעסק ואוטומציות לצד שירותים נרחבים נוספים.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתחבר למערכת וליהנות מניהול יעיל ופשוט יותר של העסק שלכם.